Zespół Szkolno - Przedszkolny nr 3 w Dębskiej Kuźni

Aktualności » 2018-2019

Wycieczka szkolna do Wieliczki

Data publikacji 2019-04-05, OpublikowałTeresa Buhl

W dniu 5 kwietnia uczniowie klasy 3 z chętnymi rodzicami oraz uczniami klasy 5 i wychowawcami, wybraliśmy się na szkolną wycieczkę. Pierwszym celem naszej wyprawy było zwiedzanie, wpisanej na listę światowego dziedzictwa UNESCO, Kopalni Soli „Wieliczka”- jedynego w swoim rodzaju podziemnego świata. Na nas wszystkich zrobił ogromne wrażenie niesamowity spacer z przewodnikiem 3 – kilometrową trasą, 135 metrów pod ziemią. Mogliśmy podziwiać solne rzeźby, podziemne muzea i kaplice.

Następnym miejscem, które odwiedziliśmy był Kraków. Z parkingu na Wisłą ruszyliśmy na Wzgórze Wawelskie. Na arkadowym dziedzińcu usłyszeliśmy interesującą historię zamku, zwiedziliśmy Katedrę na Wawelu i po pokonaniu sporej ilości schodów, dotknęli serca dzwonu Zygmunt. Następnie udaliśmy się na Rynek Główny i długo by wymieniać wszystko to, czym mogliśmy nacieszyć oczy, słuchając opowieści naszego przewodnika...

Spacer wzdłuż pełnej uroku ulicy Grodzkiej, zakończyliśmy obiadem i chwilą odpoczynku. Po powrocie na Rynek nie mogło się oczywiście obejść bez wizyty na niewielkich straganach, oferujących przeróżne pamiątki związane z Krakowem. Chętnie wydłużylibyśmy nasz pobyt w tym pięknym i urokliwym mieście, ale czas mijał szybko i trzeba było wrócić do autokaru.      Pełni wrażeń i miłych wspomnień wróciliśmy do Dębskiej Kuźni.

J. B P

Wycieczka szkolna do Wieliczki.

Wycieczka szkolna do Wieliczki. Wycieczka szkolna do Wieliczki. Wycieczka szkolna do Wieliczki. Wycieczka szkolna do Wieliczki. Wycieczka szkolna do Wieliczki. Wycieczka szkolna do Wieliczki. Wycieczka szkolna do Wieliczki. Wycieczka szkolna do Wieliczki. Wycieczka szkolna do Wieliczki. Wycieczka szkolna do Wieliczki. Wycieczka szkolna do Wieliczki. Wycieczka szkolna do Wieliczki. Wycieczka szkolna do Wieliczki. Wycieczka szkolna do Wieliczki. Wycieczka szkolna do Wieliczki. Wycieczka szkolna do Wieliczki. Wycieczka szkolna do Wieliczki. Wycieczka szkolna do Wieliczki. Wycieczka szkolna do Wieliczki. Wycieczka szkolna do Wieliczki.

KM © 2016   Powrót do góry strony

sekretariat@debskakuznia.pl

GODZINY PRACY SZKOŁY

od poniedziałku do piatku w godzinach 7:30 - 15:00

Ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.